תקנון האתר

כללי

1) אתר האינטרנט WWW.MAKINA.CO.IL  משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט.
2) באתר זה רשאים להשתמש בני 18 ומעלה בעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3) גלישה באתר האינטרנט, או רכישת המוצרים המוצעים למכירה בו, או רכישה באמצעות הטלפון, מהווים את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

מכירה:
אתר האינטרנט WWW.MAKINA.CO.IL   מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים באמצעות אתר האינטרנט, בדרך קלה, נוחה, בטוחה ומהירה ביותר.

ביטול עסקה/מכירה:
1) הלקוח/ה רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א. 1981.
2) ביטול עסקה יעשה בתוך 14 ימים, מקבלת המוצר, או החשבונית לפי המאוחר מבניהם.
3) בעת ביטול עסקה שלא עקב פגום או אי התאמה אי אספקת המוצר במועד שנקבע אוכל הפרה אחרת של החוזה כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול למה דמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ₪, הנמוך מבניהם. המוצר יוחזר על החשבון הצרכן כל הארונות אמבטיה ויוצרים לפי ההזמנה ואינם ניתנים לביטול או שינוי לאחר אישור הזמנה.
4)המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי.
5)לחברה הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
6)החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול עסקה החיוב במסר העסק לחברת אשראי.
7) סייגים לביטול זכות: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח/ה, לרבות מקלחונים בהתאמה אישית, ארונות אמבט בהתאמה אישית וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול, אשר הצרכן פתח את אריזתם המקורית.

8)החברה לא תידרש לפצות את הצרכן במקרים הבאים:
א) נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
ב) ארעה תקלה בתקשורת, או בעיה טכנית, אשר מנעה מהגולשים באתר, להשתמש באתר באופן תקין.
ג) במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור, או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

אספקת המוצר:

1)  חנות או מחסן הספקים, ידאג לאספקת המוצר, או השרות שנרכש באתר, פרט למקלחונים, לכתובת שהוקלדה בדף הרכישה, תוך 10 ימי עסקים ממועד הרכישה, אלא אם צוין אחרת בעמוד המוצר. מקלחונים יסופקו לבית הלקוח/ה תוך 21 ימי עסקים מרגע מדידת המקלחון בבית הלקוח, פרט לאזורים חריגים כגון: (דרום לבאר שבע, צפונית לכינרת ורמת הגולן, מעבר לקו הירוק) בהם יסופקו המקלחונים תוך 28 ימי עסקים. אספקת מקלחונים תיעשה בתאום מראש בין הלקוח למתקין.

2) החנות או מחסן הספקים יפעלו בכדי לספק את המוצרים הנקובים בדף המכירות וזאת בכפוף לתשלום מלא, באמצעות כרטיס אשראי. החנות או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצרים במקרים הבאים:
א) כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
ב) שביתה אצל הספקים של הסחורות הנדרשות לייצור או הובלת המוצרים.
ג) כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
3) באזורים המוגבלים לגישה, מבחינה ביטחונית, החברה או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים במקום סמוך ומקובל וזאת בתאום מראש עם הלקוח.
4) זמני אספקת המוצרים או השירותים המצוינים בדף המכירה מתייחסים רק לימי עסקים ימי א’-ה, לא כולל ערבי חג וימי חג.
* המשלוח אינו כולל שרותי סבלות (אך ורק הובלה עד מדרכה)

מקלחונים:
1) החנות רשאית לעדכן את הצעת המחיר למקלחון לאחר המדידה אצל הלקוח/ה, במידה ויתברר, כי יש צורך בהתאמות, או שינויים במקלחון, עקב מידע חלקי שהתקבל מהלקוח/ה.
2) בכל מידה המוצגת במקלחונים או אמבטיונים תיתכן סטייה של 3% .
3 באחריות הלקוח/ה לוודא מידה נכונה- הזמנת מידה שאינה מתאימה מטעם הלקוח/ה-תהיה על אחריות הלקוח בלבד.
4) בעת חתימה על תעודת משלוח על תקינות המוצר לאחר הרכבה, לא ניתן לבטל עסקה.
5) מקלחונים או אמבטיונים בהזמנה אישית- לא ניתן לבטל הזמנה.

ארונות אמבטיה:
1) א)האחריות תקפה לתקופה של מספר חודשים או שנים שרשום במק”ט הפריט.
ב)האחריות ניתנת על ההתקנה של הארון בבית הלקוח/ה על ידי מתקין מורשה מטעם החברה, על פגם בייצור ופרזול הארון בלבד.
ג)האחריות אינה כוללת פגיעה בעץ הארון, שנגרם עקב נזקי מים, או פגם כתוצאה ממכה או שבר .
ד) האחריות חלה על פגמי ייצור או ליקויי הרכבה אשר בוצעו ע”י מתקין מורשה מטעם MAKINA
ה) האחריות מותנית התקנה בלבד.

ארונות אמבטיה נמכרים כמוצר נפרד מארונות השירות.
הארון לא כולל את הברז, וכל שאר האבזרים, המוצגים בתמונות ההמחשה השונות, בעמוד הנ”ל.
התקנת ארון משמעותה הבאת הארון והמראה אל חדר האמבטיה של הלקוח/ה והצמדתם לקיר.
ההתקנה לא כוללת חיבור צנרת, ברזים, חשמל וכל דבר שלא קשור בארון עצמו.
על הלקוח לוודא שישנו משטח עבודה ישר ומתאים להתקנת הארון והמראה.

אחריות כללי:
1) 2 שנות אחריות על צנרת: האחריות חלה על נזילות בצנרת ושברים בגוף שנגרמו עקב פגם בייצור בלבד
האחריות לא חלה במקרה של שימוש לא נכון במוצר או חבלה.
2) אחריות אביזרי אמבטיה: לכל אביזרי אמבט תקופת אחריות שונה .אחריות תינתן על ידי יבואן המוצר בלבד על חלודה וקורוזיה האחריות לא תחול במקרים של שימוש בחומרי ניקוי מחמצנים.
ולא תהיה כול תביעה או טענה לחברת MAKINA המשווקת מוצר זה.
3) שנה אחריות על מראות: האחריות חלה על חלודה בגוף המוצר. האחריות לא חלה במקרה של שימוש בחומרי ניקוי מחמצנים או חבלה או שבר או סדק שנגרם לאחר אספקת המוצר .
4) אחריות על ברזים: לכל ברז תקופת אחריות שונה .אחריות תינתן על ידי יבואן המוצר בלבד. ולא תהיה כול תביעה או טענה לחברת MAKINA המשווקת מוצר זה.
5) על מנת לממש את האחריות על מוצר פגום, יש לדבר עם שירות הלקוחות שלMAKINA  , הנמצא בתל אביב יפו . במידה והבקשה אושרה ונמצאה מוצדקת על פי תקנון זה, ישלח מוצר חלופי והלקוח יזוכה על המשלוח.
6) שירות תיקון מקלחונים ואמבטיונים בבית הלקוח בלבד.
7) אחריות אסלות: לכול אסלה תקופת אחריות שונה על המנגנון. אחריות תינתן על ידי יבואן המוצר בלבד. ולא תהיה כול תביעה או טענה לחברת MAKINA המשווקת מוצר זה.
אחריות אינה כוללת שבר, וכיסוי האסלה (מושב)

חברת MAKINA  עושה כמיטב יכולתה להבטיח, שכל מוצריה יהיו תקינים ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת יתכנו מקרים בהם קיים פגם כלשהו במוצר .במקרה כזה זכאי הרוכש לפנות לחברה ולהתריע על הפגם. החברה תבדוק את התלונה ותהיה רשאית להחליף את המוצר הפגום במוצר זהה. או לזכות את הקונה בסך התמורה ששולמה על המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.MAKINA  לא תהיה אחראית לכל נזל שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בלתי הולם או שגוי במוצריה וכן במקרים של בלאי סביר משימוש.

אבטחת מידע ופרטיות האתר:
האתר מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד.

תקנון המבצע:
MAKINA  רשאית להפסיק, להאריך ולשנות את תנאי ומשך המבצע בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת ובלבד שזכויותיו של מי שביצע אצלה הזמנה קודם לביצוע השינוי לא  תפגענה.

*בכפוף לתנאים האמורים לעיל ,לקוח  אשר מצא מחיר נמוך יהיה רשאי לרכוש בחברה את המוצר במחיר הנמוך או לבטל את הרכישה שביצע ללא זכאות לקבלת דמי ביטול ,הכול לפי שיקול דעתה והחלטת החברה.

*יתר תנאי השימוש באתר חלים על מבצע זה.

*התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבת את בעלי האתר.

שירות לקוחות:

בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות, בפקס או באימייל.
הפרטים ואופן ההתקשרות אלינו נמצאים בקישור “יצירת קשר” המופיע בצד השמאלי עליון של העמוד הראשי באתר.
נציגי שרות לקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן