איך להתקין אמבטיה חדשה?

12314

התקנת אמבטיה

עשה זאת בעצמך למד כיצד להתקין, לצנן ולאטום אמבטיה חדשה בביתך עם תוצאות מקצועיות. עקוב אחר מדריך עשה זאת בעצמך שלב אחר שלב. איך לאטום נכון אמבטיות התקנת אמבטיה חדשה בבית שלך מחייה לחלוטין את חדר האמבטיה שלך ונותנת לך מוקד אמיתי לתכנן את העיצוב שלך סביב. עם זאת, מכיוון שלא לעתים קרובות אתה מבצע שינויים בחדר אמבטיה, וודא שאתה עושה זאת נכון. לחץ כאן למעבר לקטלוג האמבטיות של מקינה כלים שתצטרך להתקנה: פלס צמר פלדה חותך צינורות סיליקון איטום סניטרי אקדח איטום צמנט צינור מפתח צינור מתכוונן סרט מדידה מפתח ברגים מתכוונן סט מברגים מנקה ניקוז מתאם צירוף צינורות מסקנטייפ נוזל פיות רצועות עץ מקדחה חשמלית עם חיבור למסור חורים מוכן?

שלב 1. סימון אמבטיה + שטח

סמן את עמדות האמבטיה, צינור הפסולת והצינור שלך על הקיר בעיפרון. נצל את ההזדמנות הזו כדי ליישר את הצנרת הקיימת שלך עם האביזרים החדשים שלך. אם כל הצנרת שלך דורשת שינויים או תוספות, עשה זאת כעת.

שלב 2. חבר רגליים (אם יש)

הפוך את האמבטיה שלך על פיה, הקפד לא לשרוט או לפגוע באמבטיה, ולתקן את הרגליים לפי הוראות היצרן. לעתים קרובות עם אמבטיות אקריליות, הרגליים יהיו מחוברות בצורה חוסכת מקום למשלוח, אך יש להסירן ולחבר אותן כראוי. https://makina.co.il/product/%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94-%d7%a4%d7%a8%d7%99-%d7%a1%d7%98%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%9c%d7%91%d7%9f-antiq/

שלב 3. קדח חורי ברז

אמבטיות מסוימות אינן מגיעות עם חורי ברז שנקדחו מראש. אם זה המקרה, עליך לקדוח חלק בעצמך לפני שתמשיך. בחר איפה הברז שלך הולך להיות ומדוד את גודל החור שאתה צריך. לעתים קרובות, אמבטיות ללא חורי ברז יגיעו עם תבנית שתוכל לחשב את מיקומי הברזים שלך ואת גודל החור שתצטרך. ייתכן שתתקשו לסמן את האמבטיה שלכם בעיפרון. הטיפ העליון שלנו הוא להניח תחילה מעט מסקינטייפ. כמו כן, זכור תמיד לבדוק, לבדוק ולבדוק שוב בכל הנוגע למיקומים ולמידות שלך. השתמש במקדחה של מסור חורים כדי לקדוח חור לתוך האמבטיה. לכו לאט ויציב, כוונו להגדיל את החור בכמה מ"מ מצינורות הברז שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים בהתאמה יפה לאחר התקנת דסקיות וברגים וכו'. https://makina.co.il/product/%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94-%d7%90%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%aa-160x70-2/

שלב 4. בודד את אספקת המים

זה הזמן לעבוד על הצנרת הנוכחית שלך,  עדיף לבודד את אספקת המים שלך באמצעות שסתומי הבידוד. אלו הם שסתומים קטנים ומתכתיים עם ראש הברגה באמצע אותם ניתן לסובב כדי לסגור את המים לברז בודד. אם אין לך שסתומי בידוד, אתה יכול לכבות באמצעות רשת החשמל. אנו ממליצים אולי לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתאים שסתומי בידוד, הם יהיו מועילים לכל פרויקט עתידי. שלב 5. תקן ברזים, הצפה ובזבוז לעתים קרובות, ברזי אמבטיות כבר יהיו בעלי מחברי ברז גמישים, זה מקל על העבודה הרבה. עם זאת, אם הברזים שלכם מותאמים ישר לצינורות מתכת, חיבור מחדש של שני צינורות מוצקים עלול להיות בעייתי, אז אולי כדאי לחתוך מעט את הצינור ולהתאים מחברי ברז גמישים. זה חוסך לך זמן בעתיד ואתה יכול להיות בטוח שהחיבור טוב. חבר את צינורות המים הגמישים אל הברזים שלך, אך אל תחבר שום דבר לצנרת הקיימת שלך בשלב זה.

שלב 6. עומס

אמבטיות יכולות להיות כבדות, במיוחד כשהן מלאות במים. כדי לעזור לרצפה שלך להתמודד עם המשקל הזה, הנח את האמבטיה שלך על שני רצועות עץ. זה יוצר שטח פנים גדול יותר ומפזר את משקל האמבטיה שלך בצורה שווה יותר.

שלב 7. קבע את האמבטיה למקומה

בשלב זה, תקבע את האמבטיה שלך כפי שאתה רוצה אותה, והשתמש בפלס כדי לוודא שהאמבטיה שלך ישרה. סמן את הרצפה במיקומים עבור הפאטות שלך, וסמן את הפאטות עם המקום שבו הרגליים יישבו. הסר את האמבטיה והברג את הפגים למקומם. לאחר מכן החזירו את האמבטיה על הבליטים והברגו למקומם על גבי מעמדי העץ.

שלב 8. הכן לאיטום

נקה את האזור שאתה הולך לאטום מכל אבק, לכלוך או שומן עם כרית קרצוף וקצת רוח מתיל. ודא שאתה משתמש בכפפות שכן אלכוהול מתיל עלול להזיק. הטיפ העליון שלנו: לפני שתתחיל לאטום את האמבטיה, מלא את האמבט בכמה סנטימטרים של מים. משקל נוסף זה פותח את החיבורים בין האמבט לקיר, כך שהאיטום עובר ביניהם ועוזר ליצור קשר חזק יותר.

שלב 9. החל איטום

השתמשו בשתי רצועות מסקינטייפ, אחת לאורך הקיר, אחת לאורך האמבטיה, ומשאירים כמה מילימטרים של מקום לאן צריך להגיע האיטום. זה מונע מהאיטום לרוץ על האריחים ועוזר לשמור על האיטום שלך בקו מסודר וישר. צייר חרוז איטום לאט וחלק לאורך הרווח בין האמבטיה לקיר שלך.הסר מסקינג טייפ לפני שהאיטום מתקבע. לבסוף, הרטיבו את האצבע במים, ואז העבירו אותה לאט לאורך קו האיטום. זה מחליק את חומר האיטום, מסיר כל בליטות ועוזר ליצור קשר הדוק. https://makina.co.il/product/%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%9c%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%aa-170x70-%d7%a1%d7%9e/

שלב 10. התאמת לוחות האמבטיה שלך

כעת אתה יכול להתקין את לוחות האמבט שלך. לעתים קרובות אלה יכללו קליפסים שמתחברים לאמבטיה שלך. עם זאת, אם הם לא, אתה צריך להשתמש ברצועות עץ. חברו לרצפה כך שהפאנל ייגע בהם כשהוא במקומו. קדחו חורים בפאנל שלכם והברגו את הפאנל שלנו לפלט. הפאנל צריך להשתלב מתחת לשפת האמבטיה שלך, ואז לעמוד ברצף אל רצועות העץ שלך ולהיות מחובר באמצעות ברגים. לאחר שהאיטום החל להתייבש לאחר מספר שעות, ניתן לנקז את המים מהאמבטיה. זה גורם לדפנות לקפוץ בחזרה למקומם, וליצור קשר חזק עוד יותר עם האיטום הסניטרי. זכור להפעיל שוב את המים משסתומי הבידוד ולהפעיל את שני הברזים במהירות כדי לוודא שהכל תקין ללא דליפות. השאירו לייבוש במשך 24 שעות לפני שימוש נכון באמבטיה. האם אמבטיות באמת מנקות את הגוף?
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן