מהי המראה המושלמת לאמבטיה?

2
בחירת המראה המושלמת לאמבטיה יכולה להיות משימה קשה. יש כל כך הרבה סגנונות וצורות שונות לבחירה; קשה לאדם אחד לדעת הכל על כולם! זו הסיבה שיצרנו את המדריך הזה על מה שאתה צריך לקחת בחשבון בבחירת המראה הבאה שלך בחדר האמבטיה. על ידי קריאת הטיפים המועילים הללו, אנו מקווים שתרגישו בטוחים יותר בתהליך קבלת ההחלטות שלכם ותמצאו את ההתאמה המושלמת לבית שלכם! מהי המראה בצורה הטובה ביותר לחדר אמבטיה? בחירת המראה בצורה המושלמת לחדר האמבטיה שלך יכולה להיות די קשה, במיוחד אם לא שקלת זאת קודם. אבל אל תדאג! יצרנו רשימה מועילה זו כדי לעזור לך לבחור את המראה הטובה ביותר עבור הבית שלך.

מראה עגולה

זוהי בחירה מצוינת ומודרנית לחדרי אמבטיה בגלל הסגנון והצורה הקלאסיים שלה.

מראה מלבנית

בתור אחת הצורות הנפוצות ביותר שנראות בבתים רבים ברחבי העולם, מראות מלבניות הן האופציה הרצויה כאשר מקשטים מחדש או מחפשים לשנות קצת את הדברים. הן מגוונות מאוד וניתן להשתמש בהן בכל חדר, בהתאם לגודל שתבחרו.

מראה מרובעת

אחת המועדפות האישיות שלנו היא המראה המרובעת, שלדעתנו עובדת ממש טוב עם חדר אמבטיה בסגנון עכשווי בשל הקצוות החדים והצורה הסימטרית שלה. הן נראות נהדר כשהן תלוייות אנכית אבל גם עובדות אופקית!

מה הופך מראה לאמבטיה טובה?

כאשר בוחרים מראה לאמבטיה, ישנם דברים שונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים את ההתאמה המושלמת.

התקנה

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לחשוב עליהם לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית שלכם הוא האם ניתן להתקין אותו בקלות בבית שלכם או לא! אם החלטתם על מראה מלבנית בגודל סטנדרטי אבל לא מרגישים ששטח הקיר הנוכחי שלכם מתאים, נסה לשקול במקום זאת מראה מלבנית, שתשב יפה בפינה ותפנה קצת מקום במקום אחר. לכו עם מה שהכי מתאים לבית ולהעדפות האישיות שלכם!

גודל

על מנת להפיק את המרב מכל סוג של אביזר אמבטיה שתבחר, אנו ממליצים להגדיל מעט מהנדרש כדי שכל דבר, ממגבות ועד בקבוקי בושם, ייראה אסתטי. אם אתה מישהו שאוהב לשמור על חדר האמבטיה שלו מצויד היטב, עדיף ללכת על מראה באורך מלא כדי שניתן יהיה לראות הכל בבירור!

מסגרת או ללא מסגרת

מראות ממוסגרות הן אחת מבחירות האמבטיה הפופולריות ביותר בשל המשיכה הקלאסית והעיצוב הנצחי שלהן, שלעולם לא ייצא מהאופנה. הן יכולות להיות עשוייות ממגוון חומרים כגון עץ או מתכת, אך בדרך כלל מגיעות בגימור אלגנטי שנראה נהדר בשילוב עם אביזרים משלימים לצדה. מראות ללא מסגרת הן התוספת החדשה ביותר לכל חדר אמבטיה; המראות הללו הופכות פופולריות יותר ויותר בשל אלמנטים עיצוביים מודרניים שלהן, שגורמים להן להיראות עכשוויות מאי פעם.  

כמה גדולה צריכה להיות מראה מעל ארון אמבטיה?

כשזה מגיע לגודל המראה בחדר האמבטיה שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת ​​קבלת ההחלטה הסופית. גודל הכיור והארון שלך אם הכיור הנוכחי שלך די גדול או בעל צורה יוצאת דופן שלא תתאים למראות רבות בשוק כיום, אז בחירה בכיור מעט גדול מהרגיל עשויה להיות המתאימה ביותר על מנת להבטיח שהכל ייראה סימטרי ומאוזן היטב לכל אורכו! עם זאת, אם מקום לא מהווה בעיה בבית שלך, לכו על משהו קטן יותר כדי לא להעמיס את החדר יותר מדי!

מיקום

לאחר שלקחת בחשבון איזה סוג של מראה בחדר האמבטיה יתאים לך ביותר בחלל שלך, אנו ממליצים לקחת מידות משני הצדדים של המקום שבו הן יתלו כדי להבטיח שהכל ייראה סימטרי לפני ביצוע הרכישה הסופית! זה עשוי לדרוש יותר חשיבה מצידך, אבל המאמץ הקטן הזה עושה את כל ההבדל כאשר מעצבים חדר אמבטיה אלגנטי אך מתוחכם.

באיזה צבע צריכה להיות מראה בחדר האמבטיה?

כשאתה מחליט על הצבע המושלם עבור המראה בחדר האמבטיה שלך, חשוב לקחת בחשבון כמה אור טבעי יש בחדר השינה שלך ואילו אביזרים נוספים תניח לצידה. לדוגמה, אם בבית שלך יש הרבה קירות לבנים בהירים אבל ריצוף עץ כהה לכל אורכו, בחירה במראה עם מסגרת או גימור בהירים יותר עשויה להיראות בצורה הטובה ביותר כדי לא להעמיס את החדר יותר מדי! עם זאת, אם הדברים נראים די מופרעים ונראה ששום דבר לא תופס את עיניך בעת עיצוב אזור זה של הבית, אל תהסס לבחור משהו שעומד בניגוד יפה, כגון אפשרות עץ שחור או כהה יותר

מוזמנים להתרשם מקולקציית המראות של מקינה: מראות לאמבטיה

נשמח לשמוע ממכם ולעזור לכם בעת בחירת המראה החדשה!  
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן