מקלחונים: סוגים וכל מה שצריך לדעת לפני רכישה

מקלחון פינתי
Makina הוא שם מוכר בעולם אביזרי האמבטיה, אנו מציעים מגוון מוצרים איכותיים אשר נועדו לענות על הצרכים של בעלי בתים מודרניים. בין ההצעות הפופולריות שלנו ניתן למצוא מקלחוני הזזה, חזיתיים ופינתיים. במאמר זה נסקור מקרוב את סוגי המקלחונים הללו ומה מייחד את המוצרים של Makina מהשאר.

מקלחון הזזה

מקלחונים הזזה הם אופציה מצוינת למי שרוצה לחסוך מקום בחדר האמבטיה שלהם. בניגוד לדלתות המקלחון המסורתיות הנפתחות ונסגרות, דלתות הזזה של המקלחון גולשות לאורך מסילה כדי לפתוח ולסגור. זה אומר שלא תזדקק להרבה מקום מרווח מול המקלחת כדי להשתמש בו. אנו בMakina מציעים מגוון אפשרויות של מקלחונים הזזה שיתאימו לכל עיצוב חדר אמבטיה, מאלגנטי ומודרני ועד קלאסי ומסורתי.
מקלחון הזזה מרובע דגם רסיטל 3801 SELAQUA

מקלחונים חזיתיים

מקלחונים קדמיים, המכונים גם מקלחונים ציר, הם אפשרות נוספת לחסכון במקום לחדרי אמבטיה. למקלחונים אלו ציר ציר המאפשר לדלת להיפתח ולסגור, אך הציר ממוקם בקדמת המקלחון ולא בצד. זה אומר שלא תזדקק להרבה מקום מרווח בצד המקלחת כדי להשתמש בו. המקלחונים הקדמיים של Makina מתוכננים להיות גם מסוגננים וגם פונקציונליים, עם מגוון אפשרויות לבחירה שיתאימו לכל עיצוב חדר אמבטיה.
מקלחון חזית הזזה 2 דפנות קבועות ו 2 דלתות הזזה

מקלחונים פינתיים

מקלחונים פינתיים הם בחירה פופולרית עבור חדרי אמבטיה שאין להם הרבה מקום לעבוד איתם. מקלחונים אלו נועדו להתאים לפינה של חדר האמבטיה, מה שאומר שהם תופסים פחות שטח רצפה ממקלחות מסורתיות. המקלחונים הפינתיים של Makina מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, כך שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לחדר האמבטיה שלכם. בין אם אתם רוצים מראה מלוטש ומודרני או משהו מסורתי יותר, למקינה יש מקלחון פינתי שיתאים לכם. מה מייחד את המקלחונים של מקינה? המקלחונים של Makina מתוכננים להיות גם מסוגננים וגם פונקציונליים, תוך התמקדות באיכות ועמידות. מקלחוני ההזזה, הקדמיים והפינתיים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, כולל זכוכית מחוסמת ופלדת אל חלד, כדי להבטיח שהם יחזיקו מעמד לאורך שנים. Makina מציעה גם מגוון אפשרויות התאמה אישית, כך שתוכלו ליצור מקלחון המתאים לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם. גורם נוסף שמייחד את המקלחונים של Makina הוא המחויבות שלהם לשביעות רצון הלקוחות. הם מציעים אחריות מקיפה על כל המוצרים שלהם, וצוות שירות הלקוחות שלהם תמיד זמין לענות על כל שאלה שיש לך. בין אם אתם בעלי בית המעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה שלכם או קבלן המחפש אביזרים איכותיים לבנייה חדשה, המקלחונים של Makina הם בחירה מצוינת. לסיכום, מקלחוני ההזזה, הקדמיים והפינתיים של Makina הם אופציה מצוינת לכל מי שמחפש לחסוך מקום בחדר האמבטיה שלו מבלי לוותר על סגנון או פונקציונליות. עם ההתמקדות שלהם באיכות, עמידות ושביעות רצון הלקוחות, Makina הוא מותג שאתה יכול לסמוך עליו בכל הנוגע לאביזרים לאמבטיה.

מעבר למקלחונים הקטלוג המלא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן