ארונות אמבטיה – איך לעשות את הבחירה הנכונה?

2

שאלות נפוצות | ארונות אמבטיה

 

איך לבחור ארונות אמבטיה?

בחירת ארונות אמבטיה, ארון אמבטיה מעוצב או שידות אמבטיה זו משימה ממש לא פשוטה, יש מגוון רחב של סוגים ודגמים. במקינה תוכלו לרכוש ארון שירות לאמבטיה וארונות אמבטיה יוקרתיים באיכות ללא פשרות, עיצוב מושלם לכל חדר אמבטיה ואחריות מלאה.

לבחירת ארון חדש לחדר אמבטיה יש מלא יתרונות . לא רק שארונות יכולים לעשות מהפך עיצובי בחדר, הם גם נותנים לכם מרחב אחסון נוסף והופכים את החיים לקלים יותר.

אחד הדברים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים ארונות אמבטיה הוא גודל המרחב והארון, כמו כן, החומר ממנו יוצר הארון, העיצוב, עומק, הגוון וגם התקציב שעומד לרשותכם.

איך להתאים את החדר כך שיהיה מעוצב, מרווח ועם פתרונות אחסון שיעשו לנו סדר בחדר האמבטיה?

ובכן, אם תקדישו קצת זמן, טיפונת מאמץ והרבה חשיבה, תוכלו להתאים את חלל האמבטיה לצרכים שלכם בעזרת ארונות אמבטיה מודרניים וכך לקנות ארון אמבטיה אשר יספק מענה לכל האביזרים שאתם רוצים לאחסן, וגם ישמש כאלמנט עיצובי בחדר האמבטיה.

שלב ראשון – גודל הארון

בשלב הראשון, לפני הכל עליכם למדוד את המקום שאתם רוצים להתקין בו ארון אמבטיה, קחו בחשבון את גודל המרחב ותבינו איך אתם יכולים לעצב את החדר. כאשר החדר גדול, אין בעיה. אתם יכולים לבחור כמעט בכל ארון שתרצו. כשהחדר קטן יותר ככה זה יותר מסובך, תוכלו לקנות ארון אמבטיה משולב עם כיור.אצלינו במקינה יש מגוון עצום של ארונות אמבטיה קטנים ברוחב  40 ס”מ, 50 ס”מ, 60 ס”מ וגם 70, במקינה תוכלו להזמין גם ארון לאמבטיה בהתאמה אישית.

מה כדאי לי ארון אמבטיה תלוי או עומד?

סוגי הארונות העיקריים הם ארונות תלויים וארונות עומדים. ארונות אמבטיה תלויים – בדיוק כמו שזה נשמע, הם פשוט תלויים על הקיר בלי רגליים בשונה מארונות אמבטיה עומדים.

יש מאות סוגים של ארונות, לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו אותם כדאי לשקול, לדוגנה: עיצוב, תחזוקה, ניקוי, חומר גלם, סגנון מועדף, גימור, צבע, מחיר וכו’. במקינה אנו מעמידים לרשותכם רשת רחבה של אפשרויות, כך שכל שעליכם לעשות הוא לבחור את מה שמתאים לכם.

ארון אמבטיה תלוי – מה זה?

כשבוחרים ארון אמבטיה או ארון למקלחת חשוב לשים לב לטרנדים החדשים והמתחלפים.

תוכלו למצוא טרנדים חולפים אך לפעמים הם יהיו עיצובים אשר יגדירו מחדש את התחום ויהפכו לדבר החם הבא.

בדיוק כך הם ארונות אמבטיה תלויים.

עד היום היה לכם ארון סטנדרטי מובנה מתחת לכיור, אבל אין ספק שהארונות התלויים כבשו את השוק והפכו לבחירה הכי פופולרית בארץ .

בניגוד לארונות עומדים, אלו ארונות ללא רגליים  כאילו מרחפים באוויר.

ארונות אלו מתאימים לסגנון עיצוב מודרני, הם מעולים לחדרים קטנים אך גם יראו נהדר בחדרים גדולים, הם יהפכו את התחזוקה  של חדר האמבטיה לפשוטה ונוחה יותר.

במקינה על איכות הארונות לא מתפשרים

ארונות האמבטיה במקינה מגיעים בקולקצייות גדולות של דגמים, כל הגדלים, כל הצבעים, ועוד.

מבחר העצום של ארונות אמבטיה מודרניים, כפריים ובאיכות הטובה ביותר, נותן לכם להסתמך על מה שחשוב לכם באמת ורק אז להגיע לבחירה כמו העיצוב או הגודל.

אבל יש נושאים עליהם לא מתפשרים, והראשון ביניהם הוא נושא האיכות.

במקינה אנו שמים סטנדרט גבוה של איכות ושלמות בחומר הארונות, בעיצוב,  ובמידת האיכות לאורך זמן.

האיכות של הארונות שלנו עושה את ההבדל ונותנת לכם שקט נפשי ושימוש בארונות אמבטיה שלנו לאורך שנים רבות.

מה המחיר של ארונות אמבטיה?

מכיוון שיש המון המון סוגים שונים של ארונות אמבטיה, החל מארונות אמבטיה בגדלים שונים, לצורך העניין ארון אמבטיה ברוחב 50 לא יעלה כמו ארון אמבטיה ברוחב 120, בנוסף, יש גם ארונות אמבטיה תלויים, ארון אמבטיה משולב עם כיור, ועד לארונות עומדים.

ההבדל בין הארונות בא לידי ביטוי בעיצוב, בגודל וגם במחיר.

במקינה יש ארונות אמבטיה  בטווח רחב של עלויות בהתאם לכל כיס.

המחירים משתנים בהתאם לעיצוב,הגודל, לחומרי הגלם שמהם מעוצב הארון.

במקינה תמצאו ארונות אמבטיה בטווח מחירים ידידותי מאוד, זאת מבלי להתפשר על האיכות, כך שתוכלו למצוא אצלנו גם ארון אמבטיה זול או ארונות אמבטיה במבצע.

באופן כללי טווח המחירים נע בין 689 ל- 6,000 שקלים. כאשר אפשר למצוא גם ארונות יותר יקרים, אך המחיר הממוצע של ארון אמבטיה ינוע בין 1,500 ל- 2,500 שקלים.

מקינה: הבית לארונות אמבטיה מודרניים

במקינה יש לנו מגוון ענק של ארונות אמבטיה מודרנים, החל מארון שירות לאמבטיה, ארון למקלחת, ארון לחדר שירותים, ארון אמבטיה עם כיור והרשימה עוד ארוכה, נחנו לא מתפשרים על האיכות, אנחנו נותנים מענה נלא, מקצה לקצה מרגע הרכישה ועד לפירוק וההרכבה של הארון החדש שלכם, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה ושירות טלפוני, מייל או וואטסטפ..

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן