מפזר חום או מחמם מגבות לחדר האמבטיה?

דגדג
יש הרבה אביזרי אמבטיה נחוצים, אבל כרגע, הנושא העיקרי לדיון הוא הדרך שבה אנחנו מחממים את החדר הזה. 
כיום יש בשפע מגוון מתלי מגבות מחוממים זמינים. עם זאת, רבים אינם בטוחים עד כמה הם יעילים גם בחימום החדר בהשוואה למפזרי חום. לכן, בחירת אפשרות החימום הנכונה כאן יכולה לגזול זמן רב. אבל, מכיוון שישראל ממשיכה להתמודד עם חשבונות החשמל העולים, הבחירה הנכונה עשויה לסייע לכם כלכלית. 
אולם התצוגה של מקינה מוכר כבר שנים רבות מפזרי חום ומתלה מגבות מחוממות. לכן, אנו מבינים שאין מידה אחת מתאימה לכולם ושכמה חדרי אמבטיה עשויים להתאים לבחירה אחת על פני השנייה. כאן אנו מציעים כמה עצות מהירות שיעזרו לך להחליט אם מפזר חום או מתלה מגבות מחומם הם אביזר האמבטיה הטוב ביותר בשבילך.

האם מתלה מגבות מחומם יכול להחליף מפזר חום?

לעתים קרובות שואלים אותנו אם אפשר לבטל לחלוטין מפזרי חום ולהתקין במקום רק מחמם מגבות. ישנן סיבות רבות לשקול זאת. רדיאטורים הם ללא ספק המתקנים המגושמים יותר, במיוחד בהשוואה למסילות מגבות מחוממות. יתרה מכך, מסילות מגבות מחוממות מגיעות במגוון גדלים, צורות וסגנונות, בעוד שהרדיאטורים אינם נוטים להציע הרבה מרחב ליצירתיות!
התשובה היא כן, אבל רק בתנאי שיש לך חדר אמבטיה קטן עד בינוני. העיצוב של מעקה מגבות מחומם אומר שהוא יחמם רק אזור מסוים בחדר. לפיכך, אם חדר האמבטיה שלך גדול יותר, ייתכן שהוא לא מספיק כדי לספק כיסוי מלא. במקרה זה, מעקה מגבות מחומם יכול להשלים את הרדיאטור הנוכחי שלך.
https://makina.co.il/product/%d7%9e%d7%97%d7%9e%d7%9d-%d7%9e%d7%92%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%92%d7%9c-8-%d7%a9%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%97%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%98/

כמה חום פולט מתלה מגבות מחומם?

גורם חשוב שיש לקחת בחשבון אם אתם מחפשים להחליף את הרדיאטור שלכם במתקן מגבות מחומם הוא ה-BTU. זה מתייחס ליחידה התרמית ופשוט מודד את יחידות החום שמציע מעקה המגבות המחומם. כמדריך, ככל שמעקה למגבות גדול יותר, כך תפוקת ה-BTU גבוהה יותר.
על ידי שימוש  במחשבון BTU, אתה יכול לקבוע את התפוקה הדרושה כדי לחמם כראוי את חדר האמבטיה שלך. זה יעזור לך להחליט אם אתה יכול לוותר על מפזר חום כדי להתקין מחמם מגבות. לחלופין, זה עשוי לאשר אם זה מועיל יותר לשמור על המפזר חום ולשקול להפריד בין מתלה מגבות פשוט רק כדי לחמם מגבות.

מה ההבדלים בין מפזרי חום למחממי מגבות?

כדי להבין מה היכולת שלהם בעת חימום יעיל של חדר האמבטיה שלך, כדאי להבין את ההבדלים בין כל מתקן. 
מפזר חום הוא שיטה אופטימלית לחימום חדר אמבטיה. מספק שטח פנים גדול יותר, הוא תוכנן בכוונה לחמם את החדר עצמו.
מפזר חום מספק תפוקת חום גדולה יותר.  המפזרים זורקים מספיק חום כדי לחמם את החדר כולו, אם חדר האמבטיה מבודד נכון כמובן. 
מתלה מגבות מחומם אינו עוסק בעיקר בחימום החדר. במקום זאת, תפקידו לחמם  מגבות אמבטיה המונחות עליו. למרות שהוא מתחמם מהר יותר ממפזר חום, בגלל שטח הפנים המופחת שלו, רק החלל הקרוב יהיה זה שירוויח מהחום הזה. אז, מעקה מגבות מחומם פועל כדי להפוך את האזור הקרוב אליו לנוח ונעים יותר.
יתרונות מחמם מגבות
  • חיסכון במקום
  • סטייל לחדר האמבטיה
  • ניתן להתקנה מהרצפה 
  • אפשר עוד אפשרויות התקנה
  • מתחמם במהירות
  • ניתן לכבות במהלך חודשי הקיץ החמים
  • מספק פתרון אחסון נוסף
  • אידיאלי עבור חדרי רחצה צמודים וחדרי רחצה קטנים
  • מונע מגבות לחות
יתרונות מפזרי חום 
  • חימום חדר מלא
  • דורש תחזוקה מועטה 
  • מציעים חום רב יותר במהלך חודשי החורף
  • ניתן לשליטה באמצעות שלט רחוק
  • עזור לשמור על אוויר וסביבת חדר האמבטיה יבשה ומניעת היווצרות רטיבות
  • מציע נוחות מלאה לכל המשתמשים
  • אידיאלי עבור חדרי אמבטיה גדולים
https://makina.co.il/product/%d7%9e%d7%a4%d7%96%d7%a8-%d7%97%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98-myubi-%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99/

מחמם מגבות מהמם מאולם התצוגה של מקינה

מתלה המגבות הישר שלנו הוא מתלה מגבות מדהים במראה מסורתי.
פשוט להתקנה עם מבחר רחב של גדלים זמינים, ניתן למצוא את מתלי המגבות הישרים שלנו ב4 או 5 שלבים עד לגודל הגדול ביותר שלנו של 8 שלבים.
העיצוב של מתלה המגבות המעוגל שלנו מתהדר בגימור נירוסטה מעולה והוא מתלה מגבות מסורתי מדהים.

מה הכי טוב: מתלה מגבות מחומם או מפזר חום בחדר אמבטיה?

בסך הכל, אם תבחר מפזר חום או מתלה מגבות מחומם יהיה תלוי הן בהעדפה האישית והן במה שאתה מנסה להשיג עם כל אחד מהמחממים. המרכיב המרכזי כאן הוא האופן שבו אתה מתכוון להשתמש במפזר חום או במתלה למגבות מחומם. בסופו של דבר, אתה אפילו יכול לשלב את השניים למצב הכי אופטימלי. 
אם אתם שוקלים להוסיף מפזר חום או מחמם מגבות, דברו איתנו 
לקטלוג של מפזרי חום לחצו כאן
לקטלוג מחממי מגבות לחצו כאן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן