מדריך לרכישת אביזרי אמבטיה, מה צריך בחדר אמבטיה?

657_auto_x2

אביזרי אמבטיה נועדו להביא לך פתרונות פרקטיים שעוזרים להשלים את העיצוב והפונקציונליות של חדר האמבטיה שלך.

בין אם אתה צריך אותם כדי לשפר את שטח האחסון שלך, להוסיף קצת אופי או להקל על חיי היומיום שלך, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים לבחירה שיתאימו לכל חלל חדר אמבטיה.

ריכזנו את המדריך המועיל הזה כדי לדבר על הכל במקום אחד מלתלות את המגבת שלך ועד לאחסון שימושי למקלחת ולאמבטיה!

ערכות אביזרים

  אביזרים מסוימים נותנים לך פתרונות פרקטיים שיכולים גם להוסיף מטען שלם של אישיות וסטייל. אתה יכול לבחור איזה מהאביזרים האלה תרצה, או לחילופין, אתה יכול לרכוש ערכות אביזרים כדי לשמור על אסתטיקה עקבית בחדר האמבטיה שלך (ואפילו לחסוך קצת כסף בהשוואה לקנייה בנפרד) לינק לרכישה - סט אביזרי אמבטיה 6 חלקים בצבע שחור
סט ניקל מבריק אינטרפוץ 4 דרך קומפלט
המשך לקרוא כדי לגלות את אביזרי האמבטיה העיקריים...

מחזיק גליל נייר טואלט

מחזיקי גלילי טואלט תוכננו לעשות בדיוק את זה - להחזיק את גליל השירותים שלך! הם נותנים לך מקום לשמור בצורה מסודרת את גליל האסלה שלך כך שלא תצטרך להשאיר אותו על הרצפה או לתפוס מקום חשוב מעל האסלה שלך. השאלה היחידה שנותרה לשאול היא... האם אתה אוהב את נייר הטואלט שלך תלוי או על מעמד?!

מברשות אסלה

מברשת שירותים מברשות אסלה הן חיוניות בחדר האמבטיה שלך מכיוון שהן מעולות לסיוע בניקוי עמוק של האסלה שלך, בעודן מאוחסנות במחזיק מסוגנן שיושב בצורה מסודרת ליד האסלה שלך. מברשות אסלה משולבות מעמד לנייר טואלט מתלה מגבות או מחמם מגבות אם נמאס לך מהמגבות מונחות על הדלת, אז אתה צריך מתלה מגבות  או קולבי מגבות כדי לעשות סדר בבלאגן! הם נועדו לקיר חדר האמבטיה שלך כדי לתת לך מקום ייעודי לתלות את המגבת שלך מבלי לתפוס שטח חשוב.

ווי חלוקים וו לחלוק רחצה

וו חלוקים יתן לך מקום לתלות את החלוק בצורה מסודרת במקום שתצטרך לזרוק אותו מעל הדלת במקום שבו הוא מפריע. ווי חלוקים הם קטנים אך פרקטיים להפליא וניתן להתקין אותם על הקיר שלך או אפילו לחבר על גב דלת חדר האמבטיה שלך!

מתקן סבון

בין אם אתה אוהב להשתמש בסבון או בסבון נוזלי, יש בשוק גם כלים וגם מתקנים כדי להרחיק את הסבון שלך מקצה הכיור ולאחסן באביזר מסוגנן. מושלם לקצה הכיור או על אחד הרהיטים שלך, כלי סבון ומתקן לסבון הם דרך נפלאה להוסיף פופ של צבע עם הרבה דוגמאות, צבעים ועיצובים לבחירה.

סבוניות ומחזיקי מברשות שיניים

כוסות אמבטיה הן מקום נהדר לשמור את מברשות השיניים, משחת השיניים או פשוט כוס שימושית שתוכל להשתמש בה לשטיפה לאחר צחצוח השיניים! בדרך כלל, הם יושבים במחזיק צמוד לקיר, או שאתה יכול לקנות כוסות עצמאיות שיושבות על קצה הכיור שלך.

פחים לשירותים

פח אמבטיה פחים לאמבטיה הם אחד מאביזרים האמבטיה שחסרים לעתים קרובות אך חשובים מאוד. הם בגודל קטן יותר מאשר פחים ביתיים סטנדרטיים, כך שהם לא תופסים יותר מדי מקום, מה שהופך אותם למושלמים עבור חדרי אמבטיה משפחתיים וחדרי רחצה צמודים!

צור ניגודיות עם אביזרים שחורים

מאפייני האמבטיה השחורים הופכים פופולריים יותר ויותר, כאשר כיורים שחורים, מראות ומקלחות שולטים בשוק ויוצרים אסתטיקה מסוגננת להפליא. דרך מצוינת להכניס תכונות שחורות לחדר האמבטיה שלך היא עם אביזרים! צור תכונה עם סט של אביזרים שחורים עכשוויים, הם מנוגדים יפה מול אריחים מבריקים לבנים וכלי סניטריים ומוסיפים קצה מסוגנן לעיצוב חדר האמבטיה שלך. מתלים לאמבטיה מתלה לאמבטיה הוא אביזר פנטסטי לאמבטיה שלך, מכיוון שהוא נותן לך מדף ייעודי המוצב ממש באמצע האמבטיה שלך, שבו אתה יכול לשמור את הספוגים שלך (ואפילו את כוס היין) בהישג יד כשאתה נהנה באמבטיית קצף. הם לא צריכים התקנה או התאמה, מכיוון שהם נועדו פשוט לשבת על קצוות האמבטיה שלך.אם כי קח בחשבון, מתלים לאמבטיה נוטים להגיע בגדלים סטנדרטיים לאמבטיה (רוחב של 700 מ"מ, 750 מ"מ, 800 מ"מ), כך שאם האמבטיה שלך מעט גדולה יותר או שיש לך אמבטיה פינתית, תא מקלחת עשוי להיות אופציה טובה יותר לאחסון.

מושבי אסלה

מושב אסלה טריקה שקטה
תאמינו או לא, מושב האסלה שלכם הוא אביזר חשוב מאוד! הם מגיעים בהרבה עיצובים וסגנונות שונים, אפילו עם צירים סגורים רכים וחכמים למניעת חבטות חזקות. שמור על זה קלאסי על ידי בחירת מושב בגימור לבן סטנדרטי כדי לשלב ולהתאים את הכלים הסניטריים שלך, או לחילופין בחר מושב אסלה צבעוני כדי להוסיף קצת חיים לאסלה!   מחמם מגבות מחממי מגבות  הם פרקטיים להפליא, מכיוון שהם לא רק שומרים על חדר האמבטיה שלך נעים וחמים בחודשי החורף, אלא שהם גם מקום נהדר לתלות ולייבש את המגבות שלך! אתה יכול לקנות מחממי מגבות הן בעיצובים עכשוויים והן בעיצובים מסורתיים, מה שהופך אותם לתוספת מצוינת לכל פנים של חדר אמבטיה.

מראות מראות לאמבטיה

מראה לחדר אמבטיה באיכות טובה היא ללא ספק אחד האביזרים החשובים ביותר שתוכלו להוסיף לחדר קטן. בין אם יש לך ארון מראה כדי להוסיף אחסון נוסף מועיל או מראת איפור קטנה כדי לשמור על המראה שלך במיטבך - זה עדיין הכרחי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

error: Content is protected !!
Call Now Button דילוג לתוכן