ברז למטבח – איך לבחור ברזים מתאימים?

ברזים-למטבח
ברזי מטבח הם מרכיב חיוני בכל מטבח, המספקים את מקור המים העיקרי לבישול, ניקוי ושתייה. עם מגוון רחב של אפשרויות זמינות, חשוב לבחור את ברז המטבח המתאים לצרכים הספציפיים שלך. להלן כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של ברזי מטבח שיש לקחת בחשבון: ברז מטבח סטנדרטי: ברז מטבח סטנדרטי כולל בדרך כלל ידית אחת לשליטה בזרימת המים והטמפרטורה, כמו גם פיה להכוונת המים. הם מגיעים במגוון גימורים, כולל כרום, נירוסטה וברונזה משופשפת בשמן, ויכולים לנוע בין עיצוב מסורתי למודרני.
ברז ברבור ארוך
ברז מטבח נשלף (צינור גמיש) : ברז מטבח נשלף כולל צינור גמיש הניתן להארכה ולזווית לכל כיוון, מה שמקל על שטיפת סירים גדולים, מילוי מיכלים וניקוי אזורים שקשה להגיע אליהם. הידית של ברז מטבח נשלף יכולה להיות ידית אחת או ידית נפרדת לשליטה על זרימת המים והטמפרטורה. ברז מטבח נשלף (ראש ריסוס): ברז מטבח נשלף ריסוס דומה לברז מטבח נשלף צינור גמיש, אך במקום צינור גמיש, יש לו ראש ריסוס נשלף הניתן למשיכה מטה ולזווית לכל כיוון. ברזים אלה מצוידים בדרך כלל עם דפוסי ריסוס מרובים, כגון תרסיס סילון חזק או זרם מאוורר רך. ברז מטבח ללא מגע (בקרוב במקינה): ברז מטבח ללא מגע מופעל על ידי חיישן שמדליק ומכבה את המים כאשר אתה מניף את היד מתחת לפיה. הברזים הללו נוחים והיגייניים, מכיוון שלא צריך לגעת בידית כדי להפעיל ולכבות את המים. ברז מטבח גשר: ברז מטבח גשר כולל פיה המותקנת בין שתי ידיות נפרדות לשליטה על זרימת המים וטמפרטורת המים. סוג זה של ברז נפוץ במטבחים מסורתיים ובסגנון וינטג'.
ברז מהקיר פיה ארוכה
ברז למטבח צמוד קיר: ברז מטבח צמוד קיר מותקן ישירות על הקיר מעל הכיור, ולא על השיש או הכיור עצמו \ הנירוסטה. סוג זה של ברז הוא אופציה טובה למי שרוצה מראה נקי ויעיל במטבח שלו. לסיכום, בבחירת ברז למטבח חשוב להתחשב בצרכים הספציפיים שלכם, בעיצוב המטבח שלכם ובתקציב שלכם. עם הברז הנכון למטבח, אתה יכול לשפר את הפונקציונליות והסגנון של המטבח שלך ובמקביל להפוך את המשימות היומיומיות לקלות ומהנות יותר.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

Call Now Button דילוג לתוכן