עיצוב שרותי אורחים – רעיונות לעיצוב

1
חדר השירותים לאורחים הופך לאחד החדרים הכי חשובים בבית. כדי לגרום לחבר'ה להרגיש בבית, זה צריך להיות חלל נקי, רענן ומעודכן עם הרבה פרטיות. מוכנים לעצב את שירותי האורחים שלכם? הנה כמה רעיונות לשיפוץ חדרי רחצה לאורחים שתוכלו להשתמש בהם כדי ליצור את החלל המזמין שהאורחים שלכם צריכים.

5 רעיונות לעיצוב שירותי אורחים

1. שינוי אביזרי אמבטיה

דרך מהירה אחת לעדכן חדר שירותים לאורחים היא להחליף את הגופים הקטנים יותר כמו מתלה למגבות, מחזיק נייר טואלט וגופי תאורה. נכון לעכשיו, מתלים למגבות בסגנון בית מלון הם טרנדים מכיוון שהם מספקים שטח אחסון נוסף עבור מגבות מרובות. הם נותנים לחדר האמבטיה תחושה יוקרתית. המראה היא פריט נוסף שתוכלו להחליף. קנו מראה חדשה המתאימה באופן מושלם לסגנון חדר האמבטיה.  

2. לצבוע מחדש את הקירות

אחת הדרכים המהירות ביותר להעניק לחדר אמבטיה מראה חדש ודרמטי היא לצבוע מחדש את הקירות. בהיר ורענן הוא מה שיש בסטייל כרגע, אז בחרו פלטת צבעים הכוללת לבנים או גוונים בהירים. יש לכך יתרון בכך שחדר האמבטיה מרגיש גדול יותר, שכן קירות בהירים משקפים יותר אור.

3. ארון אמבטיה

אם ארון האמבטיה הנוכחי ישן או פגום - או אם אין בו הרבה מקום אחסון - החלף אותו עם ארון אמבטיה חדש יותר המציג עיצוב ששורתי אורחים חכם שממקסם את שטח האחסון. כשאתה קונה אביזרים, זכור כי זהו אחד מנקודות המוקד הגדולות יותר של החדר. אל תהססו ללכת בגדול על משהו מסוגנן כדי להוסיף אישיות לחדר האמבטיה.

4. שיפוץ קרמיקה

כאשר הריצוף בחדר האמבטיה שלכם מתחיל להיראות מיושן או בלוי, הגיע הזמן לשדרוג. מכיוון שזה יכול להיות אחד החלקים היקרים יותר של הפרויקט, ומכיוון שלעתים קרובות נעשה שימוש בחדרי שירותים לאורחים לעתים רחוקות, תלוי בתדירות שבה יש לכם אורחים ללילה, אולי כדאי לכם לעשות הגהה עתידית קטנה עם בחירת העיצוב שלכם. נכון לעכשיו, אריחים המדמים את מראה העץ הם בין הרעיונות הפופולריים לעיצוב חדרי רחצה לאורחים. זה מהווה בחירה טובה ממגוון סיבות. אריחים נשחקים לאורך זמן ועומדים היטב בפני לחות. בנוסף, המראה של העץ הוא נצחי. בחירת עיצוב שרותי אורחים שלא יוצא מהאופנה במהירות היא שיקול עיצובי חשוב בחדר אמבטיה שאולי לא יראה מספיק שימוש כדי להצדיק שדרוגים קבועים.

5. חדר אורחים חדש

כשזה מגיע לרעיונות עיצוב לשירותי אורחים, המפתח הוא לשמור את זה בסיסי ומינימלי. בזמן שהם שוהים בבית שלך, לאורחים צריך להיות מרחב פרטי. זה אומר שהם יצטרכו קצת מקום לפרוק - כולל סבונים ומוצרי טיפוח, מברשות שיניים וחומרי ניקוי, מקום לאיפור וכל השאר. הימנע מבלגן על הארון על ידי הקפדה על היסודות: אגרטל עם מעט ירק ארונות אמבט או מדפים עם הרבה מגבות ונייר טואלט. אם יש לך מקום על מדף פנוי, הנח כמה ריחנים, נר או משהו אחר לצבע ולריח. השאר את השאר לאורחים שלך. אלו הם כמה מהרעיונות המובילים שלנו לעיצוב ועיצוב חדרי רחצה לאורחים! אם אתה מחפש עוד, או אם אתה צריך אספקה ​​כדי לבצע את השדרוגים שלך, הקפד לקנות במקינה את המוצרים העדכניים ביותר בתחום של אביזרי אמבטיה ארונות אמבטיה, מקלחונים וכל הכלים הסניטריים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בלינקדין

סל קניות

0
image/svg+xml

אין מוצרים בעגלה.

error: Content is protected !!
Call Now Button דילוג לתוכן